lördag 6 oktober 2007

Rudy - I'm Just A Vagabond Lover

2 kommentarer:

Jonas Nordin sa...

Haha! Det här klippet är lite speciellt. Från den misslyckade mastodontfilmen Glorifying The American Girl 1929. Filmen tog en evighet att producera och böt regissörer vid flera tillfällen. Resultatet blev dessvärre inget vidare. Rudy klipptes på när filmen var nästan färdig för att man skulle kunna ha hans publikdragande namn på affischen. Den här filmen finns i en restaurerad version med flera färgscener och som skiljer sig ganska mycket från den mycket illa tilltygade variant som fritt kan hittas på nätet. And How!

elin lantto sa...

Som sagt, du är uppenbart mer välinformerad än jag när det gäller bakomhistoria.

Såg på din profil att du delar en hel del av mina intressen.
Jag ska hålla utkik på din blogg emellanåt och se vad jag kan lära mig.

Tack än en gång!