söndag 3 november 2013

Hej då

Denna blogg är nu nerlagd.

Tack alla som läst!

4 kommentarer:

Lilla Blå sa...

Och som den har förgyllt! Stort tack! :)

Anonym sa...

Stort tack från en långtida läsare. Tror jag upptäckte Modärna tider första gången 2009 eller 2010. Den har alltid varit intressant, ofta även inspirerande (det var din blogg som inspirerade mig att starta en egen). Känns lite vemodigt nu, men lycka till. Om andan råkar falla på nån dag, så tveka inte att ta upp tråden på nytt.

elin lantto sa...

Tack, pappersdrake!

Jag har ofta undrat om min blogg haft något större avtryck överhuvudtaget.

Genom dig vet jag nu att den haft det.
Lycka till med din egen blogg!

Om jag skulle komma på andra tankar kommer jag definitivt att ta upp den igen. Jag är så glad att jag kunnat inspirera andra!

All kärlek!

Elin

elin lantto sa...

Och tack, Lilla Blå!